poniedziałek, 8 grudnia 2014

#61 - Karim Benzema

Kolejny szczęśliwy dzień!! 
Dziś w skrzynce znalazłam kopertę z logo Realu Madryt!!
W środku znalazłam mój najbardziej wymarzony autograf!! 
Jest to pocztówka z autografem mojego Realowego ulubieńca, Karima Benzemy!!
Przesyłka zawierała list, pocztówkę grupową drużyny oraz pocztówkę z zdjęciem i podpisem Karima.
Autograf został zdobyty poprzez wysłanie listu z prośbą na adres:

Real Madryt
Avenida de Concha Espina 1
28036 Madrid
Hiszpania / Spain

Autograf bez dedykacji.
Podpis: Nadruk. 
(Ale i tak jestem szczęśliwa niezmiernie!!)

#61 - Karim Benzema




5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Czekalam jakies 2 miesiace, moze troche wiecej. List do nich wysylalam we wrzesniu :D

      Usuń
  2. Gratuluje i dzięki za adres, też spróbuje do nich napisać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje. Aby tylko pozazdrościć przesyłeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprawdz poczte na o2.pl bo masz wiadomosc :)

    OdpowiedzUsuń